Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

zaterdag 30 januari 2016

Unboxing: Lightinthebox

Een paar weken geleden heb ik een pakketje besteld op lightinthebox.nl en ik ga je jullie nu laten zien wat het is.


Ik had het pakketje al opengemaakt om even te controleren of alles er wel in zat.
Gelukkig zat alles er in :)


Dit is de inhoud van het pakketje. 
Zoals je wel kunt zien heb ik vooral veel nagelproducten gekocht. Ik wil namelijk wat vaker nail arts online zetten. 


Allereerst heb ik deze twee bovenstaande artikelen gekocht. Een dotting tool en een acrylpenseel. De dotting tool heeft twee zijdes, eentje om kleine stipjes te maken en eentje om grote stippen te maken. dit vind ik heel erg fijn. Met het penseel wil ik graag acryl nagels gaan maken. Het penseel zat goed verpakt. Eerst in een plastic buisje en daaromheen zit nog een een plastic zakje. Dat vind ik goed geregeld van lightinthebox. Penseel: €1,95, Dotting tool: €2,93


Het volgende wat ik heb aangeschaft is een nieuwe beautyblender. Deze is wel ietsje kleiner maar heeft een 'scherpere' punt waardoor je beter bij de lastige plekjes kunt komen. Ik zal hier binnenkort een review over schrijven. Prijs: €1,56.


Als je niet weet waar dit soort plakkers voor zijn, dan kan ik me voorstellen dat je denkt: wat moet je daar nu weer mee?! Maar ik zal het uitleggen. Als je acryl nagels zet, plak je deze rond je nagel zodat je de lengte kunt bepalen. Prijs: €0,97

 
 
Het volgende product is een vinger. Op de nagel van deze vinger kun je nagellak en acryl aanbrengen. Ik heb deze besteld, omdat ik graag via deze manier nieuwe blogpost online wil zetten. Ik kan zo betere foto's maken omdat ik mijn twee handen allebei kan gebruiken en de kans dat alles onder de nagellak zit is kleiner. Aan de onderkant van deze vinger zit een sticker. Je kunt het dus ergens opplakken zodat het niet omvalt. De oefenvinger kost €0,97.
 
 
Omdat mijn eigen nagelvijl zo goed als versleten is, heb ik twee nieuwe gekocht. Op de ene kant zitten gouden glitters en met de andere kant kun je je nagels vijlen. De vijl is wel erg ruw, dus niet geschikt voor het polijsten van je nagels :) Prijs: €0,97.
 

En we zijn alweer bij het laatste aangekomen. Dit zijn 3 acrylpoeders in de kleuren roze, wit en doorzichtig. Met deze poeders kun je acrylnagels zetten. Als ik de acrylprimer en de acryl vloeistof heb, zal ik hier een keer een artikel over maken of misschien wel een video. Prijs:€6,85
 
Het pakketje kwam binnen de geschatte levertijd aan. De prijs van de producten vind ik echt goed te doen. Of ze ook een goede kwaliteit hebben weet ik nog niet, maar dat laat ik wel weten in een nieuwe review.
 
Ben je benieuwd geworden naar de site? klik dan hier.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten