Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

zaterdag 23 januari 2016

Review: Rimmel Londen liquid lipstick Provocalips 16h kiss proof

De Rimmel Londen Provocalips liquid lipsticks, wat heb ik daar veel over gehoord. De laatste tijd zijn liquid lipsticks helemaal in. Ik heb daarom heel Youtube en Google afgezocht op zoek naar liquid lipsticks die mooi blijven zitten en goed hun werk doen.
Ik kwam de liquid lipsticks van Rimmel Londen best vaak tegen en vandaar dat ik er een paar gekocht heb.  De liquid lipsticks zijn al ongeveer een jaar uit dus ik kan me voorstellen dat ze al heel bekend zijn. Maar ik kan niet wachten om te vertellen wat mijn ervaring is met deze liquid lipstick.

Ik heb 4 verschillende kleuren gekocht: 200 I'LL CALL YOU, 310, LITTLE MINX, 500 KISS ME YOU FOOL en 550 PLAY WITH FIRE.

Allereerst vind ik de verpakking echt al helemaal super. Al die kusjes op de gloss zijn echt heel schattig. Het is een lipstick met 2 stappen. Allereerst doe je de kleur op je lippen en daarna de zogenoemde 'Lock and Shine'. 

Dit is hoe de aplicator eruit ziet. Het is een normale aplicator die je vaak ziet en die ik heel fijn en precies vind werken. Natuurlijk kun je altijd een lipbrush gebruiken voor een nog scherpere lijn, maar vergeet deze dan niet schoon te maken! De kleur trekt namelijk heel snel in. 

Dit is hoe stap 2 eruitziet. Stap 2 heeft dezelfde aplicator. De gloss brengt heel fijn aan. Er zit wel een geurtje aan de gloss dus als je daar niet van houdt, dan kun je deze lipstick beter niet proberen. Het is niet dat het stinkt want eigenlijk vind ik het wel lekker ruiken. :)

Okee, het is nu tijd om te zien hoe deze kleuren eruitzien op mijn lippen.

Dit is kleur: 550 PLAY WITH FIRE. Het is echt een hele mooie donkerrode kleur die je tanden niet geel maakt! Door de slechte belichting (mijn excuses) ziet de kleur er een beetje lichter uit dan het eigenlijk is. De kleur is echt perfect om in de winter te dragen. 
 

Dit is kleur: 500 KISS ME YOU FOOL. Dit is een hele mooie zomerrode kleur. Echt prachtig!

Dit is kleur: 310 LITTLE MINX. Het is echt een felroze kleur die zeker heel mooi staan als je een koele ondertoon hebt, maar misschien ook wel bij een warme ondertoon. 


En de laatste kleur is: 200 I'LL CALL YOU. Wat een prachtige kleur! Dit is zeker mijn favoriet. Als je hier een normale hoeveelheid van aanbrengt en niet te veel, dan is het perfect voor een everyday look.

Alle kleuren drogen matt op. Helaas hebben ze een plakkerig effect als ze opgedroogd zijn. Dit kan natuurlijk vervelend zijn als je de gloss niet wil gebruiken omdat je de matte kleur wilt. Als je de lock and shine eroverheen aanbrengt, Heb je totaal geen plakkerig effect meer en lijkt het net alsof je niks op je lippen hebt. Ook is het droge gevoel weg.

Ik heb deze lipstick uitgetest en ik kan zeggen dat ze zeker 12 uur lang blijven zitten. 16 uur lang kon ik helaas niet zeggen, maar misschien halen ze dat ook wel als je de gloss aan blijft brengen. De lipstick is ook zeker kissproof!!

Ik heb ook met de lipsticks gegeten en ze blijven perfect zitten. Ik hoefde na het eten alleen nog maar de gloss opnieuw aan te brengen en mijn lippen zagen er tip top uit.

MAAR... en hier komen puntjes waar je echt goed op moet letten. De lipstick gaat echt heel erg moeilijk van je lippen af! Normale make-up remover doekjes zullen je niet helpen bij deze klus. Wat wel werkt is om kokosolie op je lippen te smeren en er daarna stevig overheen wrijven met een watje.
Wat ook een nadeel is, is dat je geen vettige lipbalsem over je lippen moet smeren als je de Provocalips op hebt. Dat zorgt er namelijk voor dat de kleur snel van je lippen verdwijnt. Ik raad je echt aan om alleen maar de lock and shine te gebruiken die er speciaal bij zit.

Deze liquid lipsticks krijgen van mij een dikke 9.

Ze zijn te koop voor ongeveer €11,99 bij de Kruidvat, Bol.com, Whekamp, Etos, Trekpleister en Douglas. Ook zijn ze online te bestellen bij http://beautyinstyle.nl/.

Wat vind jij van deze liquid lipsticks van Rimmel Londen?

-x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten