Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

woensdag 20 januari 2016

Review: Revlon ColorStay Ultimate Liquid Lipstick

Vandaag heb ik een review over de Revlon ColorStay Ultimate Liquid Lipstick.



Deze lipstick kost $10.99 en is te bestellen bij onder andere drugstore.com
Ik was heel erg geïnteresseerd in het merk Revlon omdat ik er vaak wat van zie en ook vaak goede dingen over hoor. De kleur leek me echt heel leuk dus daarom besloot ik deze liquid lipstick te kopen.
Zoals te zien is op de foto hierboven is het een gewone sponsaplicator die heel fijn en precies werkt. Voor een nog betere en strakkere liplijn kun je een kwastje gebruiken.
Dit is een swatch op mijn arm. Ik heb de kleur Ultimate Orchid 006 gekozen. Het is een barbiepink achtige kleur met een paarse toon erin. Ook zitten er subtiele glitters in die je op je lippen niet echt meer terug ziet.
Dit is hoe mijn lippen eruit zien zonder iets op.
Dit is hoe ik de lipstick draag. Ik ben er achter gekomen dat de lipstick al snel te heftig is voor mijn gezicht en lippen. Je hebt echt maar een klein beetje nodig want de pigmentatie is heel goed. Jammer genoeg staat deze kleur me niet heel goed, maar daar zijn natuurlijk altijd truckjes voor. Je kunt bijvoorbeeld een highlighter aan de binnenkant van je lippen aanbrengen en op je cupido boog. Ook kun je er een lipgloss overheen doen om de kleur een beetje te beïnvloeden.
Dit is hoe mijn lippen eruitzien als ik een normale of iets meer dan normale hoeveelheid lipstick aanbreng. Je kunt duidelijk zien dat de kleur dan heel erg paars wordt dus als jij van deze kleur houdt, raad ik je zeker aan om deze te kopen. 


Conclusie:
Ik raad je deze liquid lipstick zeker aan! De aplicator is heel fijn en het brengt ook heel makkelijk aan. Het is net alsof je een heel dus laagje water aanbrengt. Ik zou dit product zeker opnieuw kopen alleen dan wel in een andere kleur.

Deze lipstick blijft letterlijk de hele dag zitten. Ik had een keer op een avond deze lipstick opgedaan en ik was vergeten om het er 's avonds weer vanaf te halen. De volgende dag zat het er gewoon nog op! Ook als je er een lipglosje overheen doet blijft het prima zitten. 

Ik geef dit product een 8,5 (geen 10 door de kleur en de verpakking is niet spectaculair), Welk cijfer zou jij dit product geven? Laat het me weten in de comments! :)

-x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten