Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

dinsdag 12 januari 2016

Review: Garnier Loving Blends.

Vandaag heb ik weer een review klaar staan! Ben jij ook beniewd naar de nieuwe producten uit de garnier loving blends lijn? Lees dan zeker even verder.


Toen ik de kruidvat ongeveer een maand geeden binnenliep zag ik dat er korting was op een product dat ik nog niet kende. De Garnier Loving Blends. De verpakking zag er heel leuk uit en er was hoge korting dus daarom besloot ik hier een paar producten van te kopen en te zien of het iets voor me is. Ik heb daar tot nu toe nog totaal geen spijt van gehad! Er komt van mijn kant echt alleen maar liefde naar deze producten toe!

De collectie bestaat uit 24 verschillende producten voor 7 verschillende haartypes. Natuurlijk is het altijd mogelijk om met de producten te combineren als je bijvoorbeeld net als ik last hebt van een vette bovenkant maar droge haarlengte en breekbare puntjes. Onderaan dit artikel zet ik alle verkrijgbare producten op een rijtje die bij de haartypes horen.

Zoals ik al zei bestaat mijn haar uit verschillende haartypen. Dit is ook een reden dat ik deze lijn van Garnier zo fijn vind. Er zijn zo veel verschillende producten dat je makkelijk kunt combineren. 
Dit is waar mijn collectie uit bestaat:

Dit is de Garnier Loving Blends Zachte Klei & Citroen Verfrissende Shampoo.
Ik gebruik deze shampoo altijd als eerste in mijn hele douch-routine. 
Ik gebruik het product alleen op mijn hoofd, dus niet in de haarlengtes.

Er zit 300 ml in de verpakking en het zuivert en verfrist je haar. €3,49

Wat het product beweert te doen:
De verfrissende shampoo van Garnier Loving Blends is een authentiek recept voor haar dat snel vet wordt. Je haar wordt in alle zachtheid gezuiverd en voelt weer fris aan met als eindresultaat een stralende natuurlijke schoonheid. Geniet van een romige mousserende textuur. Ruik het frisse parfum en voel de ongeëvenaarde zachtheid van je haar.

Ingrediënten:
voor deze shampoo is gebruik gemaakt van 2 natuurlijke producten. Zachte klei en citroen extract. De zachte klei staat bekend om de absorberende werking en de citroen zorgt voor het verzuiveren en het verfrissen van je haar.

Mijn ervaring:
Ik test het product nu al een aantal weken en ik merk wel dat je haar een hele frisse opknapbeurt krijgt. Het ruikt heel erg fris en ook een klein beetje citroenig. Ondanks de frisse opknapbeurt wordt mijn haar weer na 1/2 dagen vet en kan ik mijn wasbeurt niet langer uitstellend dan normaal. Het is dus wel een fijn product als een lekkere opfrisbeurt voor je haar wilt/kunt gebruiken maar het weerhoudt je haar er niet van om even snel vet te worden.































 De Garnier Loving Blends Herstellende Conditioner. Ik gebruik het altijd nar de shampoo in de lengtes en vooral de puntjes van mijn haar. Niet op mijn hoofd zelf want daar wordt het weer sneller vet van.

Er zit 200 ml in en het voedt, versterkt en beschermt.€3,49

wat het product beweert te doen.
De romige, lichte textuur van deze conditioner is makkelijk uitwasbaar en zorgt ervoor dat je haar ontwart, zonder dat het zwaar aanvoelt. Je haar is direct gevoed en beschermd tot in puntjes. Je haar wordt sterker, zachter en makkelijker om in model te brengen, met als eindresultaat een stralende, natuurlijke schoonheid.

Ingrediënten.
Er zitten 3 hoofdingrediënten in deze conditioner. Revitaliserende royal jelly, bijenbalsem en honing. De royal jelly versterkt je haar vanaf de wortel. De bijenbalsem is bekend om zijn reinigende werking. De honing is toegvoegd om je haar overvloedig te voeden. 

Mijn ervaring.
Ik moet toegeven dat ik nog nooit een conditioner heb gehad die lekkerder rook dan deze! Ik kan een hele dag lang aan mijn haar blijven ruiken na het wassen en het ruikt echt heerlijk. Het heeft inderdaad een romige textuur die makkelijk is uit te wassen. Zodra je dit product in je haar smeert, voelt je haar zo lekker zacht aan!
Als je je haar daarna uitwast, spoelt deze zachtheid gelukkig niet weg door het doucheputje maar blijft het stevig op zijn plaats in je haar zitten. 
































Dit is een sample van het herstellend masker.
Ik heb deze ook geprobeerd en is me zeker goed bevallen! Zodra het masker in de aanbieding is, weet ik wat ik ga doen!  €5,99

Wat het product beweert te doen.
De romige, smeltende textuur van dit masker herstelt en voedt je haar diep tot in de puntjes, zonder dat het zwaar wordt. Het omhult je haar met een heerlijke honing geur. Het haar herstelt en wordt intens zacht. Je haar wordt zachter, biedt meer weerstand en is makkelijker in model te brengen, met als eindresultaat een stralende, natuurlijke schoonheid.

Gebruiksadvies.
Rijkelijk verdelen over het gewassen haar en minimaal 1 minuut laten inwerken voor een snelle verzorging. Om het haar intensief te voeden, laat het masker 3-5 minuten inwerken.

Tip! Voor een nog beter effect laat je het masker 5 tot 15 minuten in je haar zitten ;)
































             
 Het Garnier Loving Blends herstellend serum.
bevat 50 mililiter en helpt bij beschadigde en gespleten punten €7,99

Wat het product beweert te doen.
De formule van dit serum werkt in op het haar als cement, en verzegelt en herstelt gespleten punten. De subtiele parfum van honing zal je heel de dag vergezellen.

Mijn ervaring.
Dit product ruikt ook al zooo lekker! Ik vind het een heel erg fijn serum om elke ochtend en soms 's avonds na het douchen op mijn punten te smeren. Ik geloof alleen niet dat je gespleten punten kunt herstellen. Je haar kun je niet meer terug aan elkaar plakken. Wel kun je zorgen dat je toekomstige gespleten haarpunten voorkomt en daar raad ik dit serum zeker voor aan!

gebruiksadvies.
Gebruik maar 1 of 2 druppels van het serum. Smeer ze alleen op je haarpunten of iets hoger.






 Het laatste product is de Garnier Loving Blends voedende crème.

Het product bevat 200 ml en voedt tot in de punten en is makkelijk doorkambaar. €4,99

Wat het product beweert.
Speciaal voor gevoelig of uitgedroogd haar heeft Garnier Loving Blends nu een intens voedende crème met vergine olijfolie. Deze crème heeft een direct verzorgende werking voor je haar en laat een subtiel parfum achter. Geeft het haar een intense voeding die het haar verzorgt en makkelijk maakt om te kammen, zonder dat het zwaar wordt. Je haar geeft direct een intens zacht gevoel.

Ingrediënten.
Deze crème zit vol met vitamine E dat de haren voedt en verzacht.

Mijn ervaring:
weer een super lekker ruikend product dat bescherming geeft en je haren temt. Ik ben zeer tevreden met dit product! Nog een pluspunt is dat het je haar niet zwaar maakt en dat het makkelijk is door te kammen.


  Van links naar rechts:
serum, crème, conditioner, shampoo.










Ben je benieuwd geworden naar de producten van de Garnier Loving Blends lijn? Hieronder staat een overzicht van welke producten er bij jouw haartype passen. Kijk ook zeker even op de site van Garnier om ze te bestellen of koop ze in de winkel. Ze zijn nu tijdelijk met korting te koop in de kruidvat.    
                    haartypes:                    
gekleurd 
alle haartypen
gevoelig/zeer droog
beschadigd/breekbaar
blond
haar dat snel vet wordt 
normaal

Voor het gekleurde haar zijn er de volgende producten gemaakt:
-Argan & Cranberry Kleur Verzorgende Shampoo 
- Argan & Cranberry Kleur Verzorgende Conditioner

voor het gevoelige of zeer droge haar zijn er de volgende producten:
  - Mythische Olijf Intens Voedende Shampoo
- Mythische Olijf Intens Voedende Conditioner
- Mythische Olijf Intens Voedend Masker
- Mythische Olijf Intens Voedende Crème

voor de beschadigde of breekbare haren zijn er:
- honing goud herstellende shampoo
- honing goud herstellende conditioner
- honing goud herstellend masker
- honing goud herstellend serum

voor de blonde haren zijn er de volgende producten te koop:
- Kamille & bloesemhoning glansgevende shampoo
- Kamille & bloemenhoning glansgevende conditioner

voor haren die snel vet worden is er het volgende product:
- Zachte klei &citroen verfrissende shampoo

voor de normale haren is het volgende product te koop:
- Vanille en papayapulp 2 in 1 shampoo

Voor alle haartypes zijn de volgende producten te koop:
- Argan & cameliaolie sublieme shampoo
- Argan & cameliaolie sublieme conditioner
- Argan & cameliaolie subliem mastker
Argan & cameliaolie subliem serum

Vond je dit een leuk artikel? Schrijf me dan een reactie en zeg er ook direct bij wat jouw favoriete Garnier Loving Blends product is! 

Tot de volgende keer!

-x- 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten