Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

woensdag 27 januari 2016

review: Catrice oogschaduwpalettes chocolate nudes en absolute rose

Laatst liet ik al in een shoplog zien dat ik deze twee prachtige palettes had aangeschaft van Catrice. Vandaag geef ik hier mijn mening over. De palletes zien er zo uit...

Bovenaan de Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette en onderaan het Absolute Rose eyeshadow palette. 

Er zitten 6 verschillende kleurtjes in ieder palette en kunnen variĆ«ren van highlighters tot oogschaduw voor in je arcadeboog. De palettes kosten €4,99 per stuk en daarom zijn ze best budgetproof te noemen. 

Links het Absolute Rose eyeshadow palette en rechts het Chocolate Nude palette.

Ik vind dat de donkerste kleur in het linkerpalette echt prachtig is! Het is echt heel geschikt voor een beetje een smokey look. Je kunt deze kleur heel mooi in je arcadeboog aanbrengen met een matte of shimmery oogschaduw op je bewegend ooglid. De licht roze kleurtjes kun je heel mooi als highlighter gebruiken. De een na laatste donkere kleur is matt, de andere oogschaduwkleurtjes bevatten glitters. De matte kleur is ook echt heel matt. Voor de matte keur zit een hele mooie roze kleur met prachtige glittertjes en vangt heel veel licht.

In het Chocolate Nude palette zitten 3 matte en 3 shimmery kleuren. De eerste lichte kleur in het palette is een mooie glanzende highlighter. De laatste 3 donkere kleuren kun je alledrie in je arcadeboog aanbrengen omdat het best wel donkere kleuren zijn. De tweede, derde en laatste kleurtjes zijn matt en de andere met glitters. 


Chocolate Nude palette.
Allereerst wil ik even zeggen dat de lichtste highlighter kleur zo goed gepigmenteerd is, echt prachtig! Betere pigmentatie zal er bijna niet zijn denk ik. De tweede lichtste kleur is een matte witte kleur die helaas bijna niet te zien is. De derde matte kleur is helaas ook niet zo gepigmenteerd maar als je een paar laagjes over elkaar heen aanbrengt is het wel beter te zien. De vierde kleur is een glanzende donkerbruine kleur. En wat een pigmentatie zeg! De vijfde kleur is ook zo mooi alleen dit is meer een brons kleurtje. De laatste oogschaduw uit dit oogschaduw palette is een hele donkere matte kleur die goed te zien is. 

Het Absolute Rose palette.

Links de lichtste kleuren en rechts de donkerste kleuren. Zoals je al ziet is de lichtste roze kleure bijna niet te zien. Het is een roze kleur die veel op wit lijkt. Van de overige kleuren is de pigmentatie echt helemaal prima en dat voor deze prijs!  

Als ik 1 palette moest kiezen uit deze twee, dan zou ik echt niet weten welke! Ik zou het allerliefst de eerste, vierde en zesde kleur uit het chocolate nude palette willen combineren met de vierde, vijfde en zesde kleur uit het absolute rose palette.


Een ooglook met de oogschaduwpalettes.

Ik vind deze oogschaduwpalettes van Catrice echt erg fijn! Ze brengen makkelijk aan en blijven ook redelijk lang zitten. In totaal zijn er 6 verschillende oogschaduwpalettes van deze lijn dus ik zou zeker aanraden om jouw favoriet uit te gaan proberen.

Wat vind jij van deze palettes van Catrice?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten