Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

maandag 18 januari 2016

shoplog Kruidvat: Catrice

Hoii,

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie want ik ben naar de Kruidvat gegaan!

Zoals jullie heel misschien al wel weten heeft de Kruidvat best vaak leuke acties. Deze keer waren de producten van Catrice 2 voor €6,00 en daar heb ik even gebruik van gemaakt. Lees snel verder om te zien wat ik allemaal gekocht heb.

Zoals je ziet... alleen maar producten van catrice. Ik wilde eigenlijk ook nog de foundations van catrice uitproberen alleen die waren niet meer in mijn kleur.

Het is niet zo dat ik echt een hele grote fan ben van catrice omdat ik ineens 4 producten ervan heb gekocht maar ik houd graag mijn opties open om nieuwe ontdekkingen te doen :).

Laten we beginnen met het eerste wat ik in mijn mandje stopte.

Dit is de Catrice Pure Shine Colour Lip Balm in de kleur 040 My Cherry Berry. Ik was eigenlijk op zoek naar (liquid) lipsticks maar toen ik deze kleur zag dacht ik dat dit misschien ook wel een hele goede aankoop zou zijn. En dat is ook zeker zo! De kleur matcht echt goed met de kleur van mijn lippen.

Hier heb ik de lipbalm op mijn hand geswatcht. Het geeft niet heel erg veel kleur af maar je kunt zeker wel zien dat je een kleurtje op je lippen hebt. De lipbalm is te verkrijgen in 6 verschillende kleuren en kost €4,99.

Het tweede wat in mijn mandje belandde...

...de Catrice Prime And Fine Smoothing Refiner for invisible pores and lines.
Omdat ik nog nooit een primer gebruikt heb, vond ik dit wel een mooie kans om er eentje uit te proberen.

Dit is de textuur. Het is een soort creamy mousse substantie die heel erg vettig aanvoelt. Ik ga deze primer de komende weken testen en dan laat ik jullie weten wat ik er van vond. De primer kost €4,99.

De laatste twee dingen die in mijn mandje beland waren zijn...
...twee oogschaduwpalettes. Het zijn de kleuren absolute rose & chocolate nudes. Ik draag niet vaak oogschaduw maar toen ik deze zag ben ik daar meteen anders over gaan denken! Sinds ik deze palletes gekocht heb, draag ik veel vaker oogschaduw.

Dit zijn de kleuren die in het Chocolate Nudes palette zitten. De naam van dit palette is 010 choc 'let it be.

Dit zijn de kleuren die in het Absolute Rose pallet zitten. De naam van dit palette is 010 frankie rose to hollywood.

De kleuren verschillen van matt met een subtiele glitter tot een glitterkleur. Ik vind ze echt ontzettend mooi! De prijs van 1 pallete is €4,99

In totaal koste het me zonder korting: €19,96, maar omdat het in de aanbieding was maar €12,00!

Ik ben superblij met mijn nieuwe aanwinsten. Ik ga kijken of deze producten bij me passen en of de kwaliteit goed is en misschien maak ik er nog wel reviews van.

Hier vind je de winkels waar ze de producten van catrice verkopen.

-x-

2 opmerkingen:

  1. Hey! Je had gisteren een comment op mijn blog geplaatst bij die blush van physicians formula en dat je hem in nederland niet kon vinden. Ik ben hem tegengekomen op deze site, je kan hem online bestellen :) http://www.makeupbeautyshop.nl/Physicians-Formula

    xx Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen