Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

dinsdag 2 februari 2016

Essence Trend Edition: 'Wake Up, Spring!'

Het wordt weer lente! Althans, volgens de nieuwe limited edition van Essence. Met de nieuwe 'wake up, spring!' edition staat al snel de lente weer voor de deur. De pastelkleuren variëren van abrikoos naar roze en van lila naar mint. De trend edition zal van half april tot half mei in de winkels liggen.
Het is een uitgebreide collectie, dus laten we maar snel beginnen.

Oké, we beginnen met de ogen.

Essence wake up, spring! eyeliner pen in de kleuren 01 happy first day of spring, 02 let's the spring begin en 03 spring a-ling a-ling. Prijs: €1,99

De eyeliners hebben een stiftaplicator die ik persoonlijk altijd heel fijn vind werken. Met de leuke pastel tinten kun je een mooie en frisse lentelook maken. Het product belooft een longlasting textuur en hoge dekking. Ik ben erg benieuwd naar Deze eyeliner, vooral de paarse kleur.
Essence wake up, spring! eyeshadow palette in de kleur: 01 spring it up.  Prijs: €3,59

Dit prachtige oogschaduw palette met bloemenpatroon bevat 4 rozetinten en 1 wit-zilvere oogschaduw. De wit-zilvere kleur kun je goed gebruiken als highlighter. Volgens Essence zou het product door de zachte textuur de gehele dag moeten blijven zitten. Het lijkt mij echt een palette wat je als everyday look kunt gebruiken.
Essence wake up, spring! jumbo highlighter pen in de kleur 01 my sweet spring melody. Prijs: €2,89.

De highlighter pen geeft een matte nude kleur af. Je kunt hem aanbrengen in de binnenhoeken van je ogen, op je waterlijn of vlak onder je wenkbrauw. Door de zachte structuur is deze jumbo highlighter pen makkelijk te blenden. Echt gaaf dat ze deze in hun collectie hebben gestopt. Ik ga hem zeker proberen. 
Essence wake up, spring! blush in de kleur 01 hello sunshine! Prijs: €3,39.
Deze abrikoos, zacht roze blush is perfect voor de lente. Het geeft je huid een frisse gloed. Onder de blush zit een spiegeltje zodat je heel makkelijk overal je make-up kunt bijwerken. 
Essence wake up, spring! blush brush in de kleur 01 hello sunshine! Prijs: €2,99.
Wat Essence heel slim heeft gedaan, is een aparte blush brush heeft gemaakt. Er zit namelijk geen brush bij de blush. Maar kijk nou hoe schattig het eruitziet! De letters wake up dienen als handvat. Je blush is makkelijk aan te brengen en te blenden met de smalle brush. Het is gemaakt van synthetische vezels.
 


 Essence wake up, spring! lipstick pen in de kleuren 01 hello sunshine! en 02 bye-bye winter! Prijs: €2,39.

Ik ken ligloss, lipstick, liquid lipstick, lipliner en lipbalm, maar over een lipstick pen hoor ik niet zo vaak iets. De lipstick pen is te verkrijgen in twee verschillende kleuren; fuchsia en rood. Het is een créme structuur waardoor de kleur lang blijft zitten en een glanzende finish achterlaat op je lippen. Hoog tijd om deze lipstick pennen te gaan ontdekken!

Essence wake up, spring! sheer lipbalm in de kleur 01 my sweet spring melody. Prijs: €2,39.

De sheer lipbalm heeft een intensief verzorgend effect en laat een vleugje lichtroze kleur achter. Voor zachte lippen om te zoenen met een glanzende finish! Ik vind het zelf wel jammer dat er maar 1 kleur is uitgebracht maar het is zeker wel het proberen waard.



Essence wake up, spring! tie en dye nail polish set in de kleuren: 01 spring it up! en 02 spring a-ling a-ling. Prijs: €3,99.

In elk setje zit een hoogwaardige lak voor een dekkend effect en twee jelly tinten die ideaal zijn voor ombré effecten en kleurovergang.  Ik vind de roze tinten echt prachtig voor in de lente maar de pastel paarse kleur doet het ook goed naar mijn smaak! Wat een schattige naam trouwens: Spring a-ling a-ling.
Essence wake up, spring! jumbo nail designer in de kleur 01 hello sunshine! Prijs: €2,59.

Deze duo nageltool is makkelijk te gebruiken voor stippen, strepen en kleurovergangen. Super handig! ;)
Essence wake up, spring! nail stickers in 01 blossoms etc. Prijs: €1,39

Met deze kleurige en vrolijke zelfklevende stickers maak je een een supertoffe lente nail art. De stickers zien er ook nog eens superschattig uit en voor de prijs hoef je het niet te laten!


Ik vind Wake Up, Spring! collectie van Essence heel erg leuk en schattig! Er zitten ook zeker producten bij die ik ga proberen zoals de jumbo highlighter pen, eyeliner pen en nog meer. De prijs vind ik ook goed te doen. Ik kan in ieder geval al niet wachten totdat deze collectie in de winkel ligt.

Wat vind jij van de nieuwe collectie? En welk(e) product(en) ga jij kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten