Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

woensdag 6 januari 2016

review: Miss Sporty millionair liquid lipstick in de kleur 102 full peach

Hallo allemaal! Dit is mijn eerste post op mijn blog. Ik ga vandaag voor jullie een review schrijven over de liquid lipstick van Miss Sporty. Ik wilde al heel erg lang een liquid lipstick om een keer uit te proberen en deze kreeg ik op pakjesavond. Dit is ook de rede dat ik maar 1 kleur kan reviewen en niet meerdere.

Waar de foto vandaan komt: http://misssporty.s3.amazonaws.com/products/galleries/lip-millionaire-full-peach-gallery-image.jpg

Ik deed wat research over waarom lipproducten niet altijd zo goed blijven zitten. Toen zag ik dat er ook liquid lipsticks zijn en dat trok mijn aandacht. Ik wilde niet direct een hele dure liquid lipstick kopen dus daarom zocht ik voor een wat budget proof product. Ik had deze kleur 102 full peach op mijn verlanglijstje geschreven en guess what? Sinterklaas was lief voor me dit jaar.

Hieronder een foto van hoe de lipstick er van dichtbij uitziet.
Ik vind de verpakking er helemaal niet goedkoop uitzien en dat terwijl het toch maar €3,99 kostte.
Wel lijkt het product op een standaard lipgloss.







Dit is hoe de achterkant eruit ziet:
Het product bevat 8,5 ml en is gemaakt in Engeland.







Dit is hoe de aplicator eruit ziet:
Het ziet eruit als een lipgloss maar daarin moet je je niet vergissen. Het bedrijf zelf zegt 'Get the colour of a  lipstick and the shine of a gloss with Lip Millionaire!'  (Vertaald: Krijg de kleur van een lipstick en de glans van een lipgloss met de Lip Millionaire!) Door de sponsaplicator is het product makkelijk aan te brengen op je lippen.






Swatch op mijn arm:
Het heeft inderdaad een intense kleur van een lipstick en de glans van een lipgloss! Toen ik deze swatch probeerde weg te vegen, kreeg ik de kleur heel erg moeilijk weg. Het leek bijna of ik met een stift over mijn arm heen had gekleurd. Dit kun je natuurlijk als een pluspunt zien omdat de kleur dan in je lippen trekt. Een negatief puntje hieraan is dat het als je het product van je lippen gaat verwijderen er niet heel makkelijk vanaf zal gaan.






Tijd om het verschil te zien! hieronder laat ik twee foto`s zien. Eentje zonder lipproduct op mijn lippen en 1 met de liquid lipstick van Miss Sporty.
 Sorry van het verschil in huidskleur maar dat kwam omdat het sneller donker werd dan ik had verwacht. :S
Je kunt zien dat het product een mooie kleur afgeeft. Ik heb helaas last van droge lippen met af en toe losse velletjes dus dat zullen jullie misschien ook wel zien. Het opdoen van de liquid lipstick is heel eenvoudig en gaat best precies door de aplicator. De lipstick trekt niet direct in de lijntjes en ziet er na een half uur nog toppie uit. Een uur nadat ik de lipstick had opgedaan zag ik dat de lipstick een klein beetje in de lijntjes is gaan zitten. ook zijn de velletjes op mijn lippen veel beter zichtbaar. toch duurde het toch wel 2 a 3 uur voordat de kleur er vanaf is en er alleen wat restjes overblijven.




De liquid lipsticks van Miss Sporty zijn verkrijgbaar in 6 kleuren: 001 Lucky Me, 102 Full Peach, 103 Fuchsia Ca$h, 201 Violet Ca$h, 300 Coral Flush en 400 Full Red.
Ik zou zeker aanraden om een van de kleuren te proberen omdat ik het toch wel een hele fijne lipstick vind die je kunt dragen naar een feestje van een uur of 2. Ik vind het erg jammer dat de kleur er niet heel de dag op blijft zitten, maar voor deze prijs vind ik het toch een geslaagd product.

Hopelijk vonden jullie deze review interessant en handig en ben je wat meer geïnformeerd over deze liquid lipstick. Wil je meer van deze reviews zien of heb je deze lipstick zelf ook uitgeprobeerd? Laat het me dan weten in een reactie (Die ik graag lees!).

Tot de volgende keer ;)
x

(Het kussentje in de vorm van een hartje komt van de primark voor maar een paar euro)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten