Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

dinsdag 9 februari 2016

Valentijnsdag Nailart

Jaaaa, het is alweer bijna valentijnsdag! Ik vind dit altijd een van de leukste dagen van het jaar. Vooral als je houdt van nailart, want je kunt veel nailarts maken die je de rest van het jaar nooit maakt. Ik heb er vandaag 3 gemaakt.



Hierboven staan de 3 ideetjes die ik heb bedacht en die ik nu verder ga uitleggen.
Laten we beginnen met de nail art met alle witte stipjes.

Als eerste gebruik ik een base coat. Ik heb hier de base coat van de etos gebruikt.
zorg ervoor dat je heel je nagel goed bedekt en vergeet vooral de bovenkant niet. Zo bescherm je je nagels en zorg je ervoor dat je nagellak minder snel gaat chippen. 
hier heb ik 1 laagje aangebracht van de Guylond nagellak. Helaas staat er niet op hoe de kleur heet, maar het is een hele donkerroze kleur die op de foto iets teveel naar rood neigt. Als jouw nagellak niet goed dekt kun je altijd nog een laagje aanbrengen. 
 Nu is het tijd om aan de slag te gaan met de dotting tool. Laat een paar druppels van je witte nagellak op een papiertje vallen en dop je dotting tool er in. Maak nu stipjes op je nagels. Je kunt ervoor zorgen dat je de stipjes steeds om en om zet netzoals ik heb gedaan in het voorbeeld, of je zet alle stipjes door elkaar heen. (essence the gel nail polish 33 wild white ways)
En.... tadaaa! Dit is het resultaat. Zorg dat je je design sealt met een laagje topcoat voor een langere dekking en voor een mooie glans. 

Dan gaan we nu verder met de hartjes!
Gebruik eerste je base coat. (Etos base coat.)
Breng nu 1 of 2 laagjes van een witte nagellak aan. (Essence the gel nail polish 33 wild white ways)
Laat een paar druppels op een papiertje vallen en dop je dotting tool erin.
Zet nu 2 stipjes naast elkaar op een plek waar jij wilt.
Zet een stipje onder de andere twee stipjes....
.... en verbind de stipjes met elkaar. Dit kun je met je dotting tool doen, maar dan krijg je aan de onderkant van het hartje moeilijk een puntje. Ik gebruikte hier een tandenstokertje of satéprikker voor. 
Maak nu nog een paar hartjes en varieer van grote. 
Als finishing touch heb ik hier glitters toegevoegd. Je kunt deze stap ook vervangen door gewoon alleen voor een topcoat te gaan. (Essence Winter? Wonderfull! )
Je kunt ook andere glitters gebruiken (Catrice effect top coat)

Dan gaan we nu verder met alweer de laatste nailart. 
We beginnen weer met de base coat.
Lak je nagels nu 1 of 2 laagjes met een zilvere nagellak. (Essie beyond cozy)
Let's mix it up! We gaan nu 2 kleurtjes met elkaar mixen zodat we een mooie kleurovergang krijgen. (Hema 46 en Golden Rose Pretty Color)
Zet een stipje bij je nagelriem met de lichtste kleur en met de rode kleur aan het uiteinde van je nagels. 
Meng de kleuren met elkaar zodat je een mooie kleurovergang krijgt en zodat het er een beetje zoals hier uitziet. Finish je nailart met een topcoat en you are ready to go!

Wat gaan jullie doen met valentijsdag?

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten