Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

donderdag 4 februari 2016

NYX soft matte lip cream review 10 monte carlo

Ik ben de laatste tijd echt into the lipstick, vooral als het gaat om liquid lipstick. Ik kijk regelmatig op de site van AliExpress omdat daar altijd leuke dingen te vinden zijn voor een kleine prijs. Ik heb vandaag een review voor jullie over de NYC soft matte lip cream. 

De reden dat ik voor de kleur 10 monte carlo ging, is dat ik deze kleur heel goed bij de winter vind passen. Het is een mooie donkerrode kleur. 


Dit is hoe de aplicator eruitziet. Zoals je ziet is het een normale sponsaplicator die ik best fijn vind. 

Op de verpakking van de lipstick staat de volgende tekst: 
It's not lipstick. nor is it gloss. It's like nothing you've experienced before. I'ts lipstick cream that goes on silky but looks matte.
Nederlandse vertaling: Het is geen lipstick, maar ook geen lipgloss. Het is iets dat je nog nooit hebt meegemaakt. Het is lipstick crème dat zijdezacht aanvoelt maar matte lijkt.

Eigenlijk mogen we dit dus geen lipstick of lipgloss noemen, maar lipstick cream. Ik vind het best gaaf dat merken steeds nieuwe dingen blijven verzinnen om zich zo te onderscheiden van de rest. De dop is mat en de flacon is van plastic. 

NYX soft matte lip cream 10 monte carlo.

Dit is de swatch van de lip cream op mijn arm. Toen ik de lip cream van mijn arm wilde halen, zag ik dat dat lastig ging. De lip cream laat kleur achter op je huid. Bijna een lipstaine, maar dan meer een ligloss. De lipcream is erg gepigmenteerd, ook als je het uitsmeert. 
Zelf houd ik er van om een niet al te overdreven kleur te dragen, dus daarom is het handig om bij deze lip cream maar kleine beetjes tegelijk aan te brengen. Dit gaat erg makkelijk omdat de lipcream niet of niet snel opdroogt op de lippen.


Dit is hoe de kleur eruitziet op mijn lippen als ik het net heb aangebracht. Zoals je al ziet, een erg gepigmenteerde kleur met een mooie glans, dus niet matte. De lipcream voelt eigenlijk heel verzorgend aan, net een lipbalm, maar totaal niet plakkerig. Je vergeet zelfs bijna dat je wat op je lippen hebt. 


Dit is hoe mijn lippen eruit zagen na anderhalf uur niks te eten of te drinken. 
De lip cream is al deels van mijn lippen af. Er zit wel een stain op mijn lippen Die toch nog een beetje kleur geeft. 

In totaal heb ik 2,5 tot 3 uur met de lip cream rondgelopen. Dit vind ik wel een redelijke tijd in vergelijking met de prijs die ik ervoor heb betaald: €1,48

Als je houdt van het gevoel dat je een lipbalm draagt maar ook graag een kleurtje op je lippen hebt, dan zullen de lip creams van NYX  je zeker bevallen. Ik raad je aan om goed op te letten bij het bestellen van make-up online. Sommige verkopers verkopen niet echte NYX producten. Het stokje van de Y is dan weggelaten in het logo.

Wil jij weten waar ik deze lipstick heb gekocht? Klik dan op deze link


Vind je het leuk om mijn artikelen te lezen? Volg me dan via bloglovin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten