Aanbevolen post

Dr. Organic Moroccan Glow Collectie

Het liefst heb ik het hele jaar door een bruin tintje op mijn huid. Het geeft een gezonde uitstraling en je armen en benen lijker er dunner...

maandag 15 februari 2016

3x liquid lipstick AliExpress.nl

Ik ben echt helemaal weg van liquid lipsticks! Vandaar dat ik ook zoveel mogelijk verschillende merken uitprobeer om de perfecte liquid lipstick te vinden. Laatst deed ik een bestelling op aliexpress.nl 



De liquid lipsticks zijn van 2 verschillende merken, namelijk: Danimer make up art cosmetics en M.N menow.


Ik had een aantal youtube filmpjes gevonden over goedkope liquid lipsticks van Ebay en die leken best veel op de liquid lipsticks van M.N.



De sponsaplicators zien er allemaal hetzelfde uit. Ik vind dit zelf handig werken maar je kunt natuurlijk ook je eigen lipbrush gebruiken voor een resultaat dat net wat preciezer is.



De swatches van links naar rechts: M.N nummer 29, M.N nummer 04, Danimer nummer 05.

Ik vind dat de pigmentatie echt super goed is! Zelf vind ik de derde swatch het mooist en dat is ook de kleur die ik het vaakst draag en ga dragen. 

Nummer 29


Nummer 04


Nummer 05


De liquid lipsticks zijn makkelijk aan te brengen op de lippen, hebben een hoge pigmentatie en blijven ongeveer anderhalf uur perfect zitten. Ze zijn makkelijk te gebruiken voor een touch up. Helaas plakken alle drie de liquid lipsticks best wel veel. Dit kun je oplossen door er een beetje doorzichtige poeder overheen te doen. Liquid lipstick nummer 5 wordt na een tijdje veel minder plakkerig en vind ik het fijnst. Zoals ook al te zien is op de foto zit er niet veel verschil tussen kleur 04 en 29 maar in het echt kun je het verschil net iets beter zien. Kleur nummer 05 is de meest matte kleur.


Ben je benieuwd geworden naar deze liquid lipsticks? Dan heb ik goed nieuws voor je. Ze zijn namelijk in heel veel verschillende kleuren te verkrijgen op aliexpress.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten